Нова українська школа – це реформа, яка полягає в тому, аби дати дітям не лише знання, але й навчити їх правильно застосовувати у житті.
Зараз же школа не є єдиним місцем, куди можна прийти за знаннями.
Про це під час етеру програми “Новий погляд” розповіла Лілія Гриневич, міністерка освіти та науки України 2016-2019 років, пише Фіртка.
“Цих знань дуже багато у цифровому просторі. Натомість життєва стійкість, навички та цінності – ось що дуже важливо. Дітям треба давати ситуацію з життя.
Вчитель повинен також навчити дітей благодійності, адже у нас зараз війна і всі українці також намагаються допомагати. Тобто ідея полягає в тому, щоб у школі дати дітям практичні знання для життя, які дуже часто у попередній системі освіти учні набували вже дорослими гірким досвідом”, – розповідає Лілія Гриневич.
За її словами, будь-яка реформа потребує інвестицій, адже це навчання вчителів новими методами, обладнання класів.
“У початковій школі ми навіть поміняли парти, щоб була можливість динамічно конструювати освітнє середовище. Але потім, коли ці діти перейшли у середню школу, реформу не підтримували ні інвестиціями, ні політично.
Зараз маємо ситуацію, коли у 5-6 класах швидше вже імітація реформи. Нове міністерство освіти і науки хоче повернутися до так званого перезавантаження нової української школи, щоб заповнити цю прогалину, продовжити і не втратити ті напрацювання.
Треба пам’ятати й те, що війна накладає відбиток на систему освіти. Дуже часто говорять про інфраструктурні втрати, які реально є, адже кожна десята школа України пошкоджена”, – додає міністерка освіти і науки України 2016-2019 рр.
Підписуйтесь на канал Фіртки в Telegram, читайте нас у Facebook, дивіться на YouTubе. Цікаві та актуальні новини з першоджерел!
Читайте також:
Ухилення від мобілізації без реального покарання: про що свідчить судова практика
«Вижив — винний»: що таке синдром вцілілого та як не картати себе за те, що ти у безпеці