Дніпро стало найбільшим транспортним хабом під час повномасштабної війни. Для безпечного пересування містом дорожні бригади продовжують усувати аварійну ямковість на автошляхах, яка виникла у зимовий період. Для цього комунальники застосовують європейську технологію холодного асфальтування. Про це повідомляє “Дніпро Оперативний”.
Нині роботи тривають на вул. Набережна Перемоги в районі скверу “Прибережний”. Як повідомив начальник управління інфраструктури департаменту благоустрою та інфраструктури Дмитро Коробов, станом на сьогодні відпрацьовано 20 обʼєктів у місті. Перевага надається мостам, шляхопроводам та основним проїзним магістралям міста.
Сам процес ремонту майже не відрізняється від гарячого асфальтування, але дає можливість працювати за низьких температур. Технологія проста: яма фрезерується, ретельно очищується від сміття, прогрівається та оброблюється рідкою бітумною емульсією після чого туди засипається холодний асфальт.
У цьому році методом холодного асфальтування планується вкласти 4 тис. квадратних метрів асфальту. На сьогодні 1 тис. квадратних метрів вже відремонтували.
В той час в. о заступника міського голови, директор департаменту благоустрою та інфраструктури Олексій Самілик пояснив, що це тимчасовий ремонт. Влітку ці ями перероблять гарячим асфальтуванням.
“Такі роботи у Дніпрі ми проводимо вже кілька років поспіль одразу після сходження снігу у лютому. Взимку асфальтні заводи не працюють, тож їхню продукцію не можемо придбати. Тому тимчасово використовуємо сухий асфальт, який попередньо прогрівається”, – сказав він.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що за кинуте турецьким «Limak» будівництво метро в Дніпрі може взятися Чехія. А також писали про те, що у Синельниківському районі чоловік порізав ножем знайомого під час сварки.