У Київській міській державній адміністрації назвали причину аварії на ділянці синьої гілки метрополітену через яку закрили рух між станціями “Теремки” та “Либідська”
У Київській міській державній адміністрації назвали причину аварії на ділянці синьої гілки метрополітену через яку закрили рух між станціями “Теремки” та “Либідська”. Про це стало відомо із засідання тимчасової слідчої комісії.
За словами чиновників, між станціями “Деміївська” та “Либідська” в результаті підтоплення та винесення породи спостерігається деформація тунелю.
Вода до аварійної ділянки Київського метрополітену почала потрапляти майже з початку експлуатації станцій.
Між “Деміївською” та “Либідською” спостерігається деформація тунелю через винесення породи — ділянка стає небезпечною для експлуатації.
До кінця літа планують відновити рух синьої гілки метро, а на її ремонт вистачить 400 млн. грн., виділених раніше з бюджету.
Нагадаємо, що в українській столиці серйозно змінять умови проїзду в метро – підземку заплановано вагоме оновлення вагонів поїздів. Про це стало відомо із коментаря, який дав заступник начальника комунального підприємства “Київський метрополітен” Дмитро Пінчук виданню “Великий Київ”.
За його словами, першими в 2024 році на лінії Київського метрополітену планують вивести два п’ятивагонні сцепи, що складаються з вагонів, безоплатно отриманих територіальною громадою міста Києва в рамках гуманітарної допомоги від метрополітену міста Варшава.
З листопада 2023 року на Сирецько-Печерській лінії Київського метрополітену експлуатується один метропоїзд у складі з п’яти вагонів, отриманих від Варшавського метрополітену. Поїзд видається на лінію відповідно до щоденних графіків руху. Рухомий склад повністю відповідає вимогам перевезення пасажирів, відмов під час експлуатації не було.