Фото ЗМІСТу
0 Анастасія Добряк10 лютого 2024, 16:02
Робоча група «Прозорість і підзвітність» перевіряє закупівлю електронного обладнання для Кременчуцького тролейбусного управління імені Левітана. Підрядник може продавати його за завищеною ціною.
Про результати оперативного дослідження податківцями у Кременчуці повідомив начальник Полтавської обласної військової адміністрації Філіп Пронін 8 лютого.
Перевірка закупівлі у Кременчуці
За даними податківців, що ФОП виграв тендер, а після підписання договору відразу уклав угоду про закупівлю цього ж обладнання в ТОВ, де є керівником.
Робоча група має дані про те, що він отримав дозвіл на використання технічних умов у повʼязаної особи. Це може бути ризиком завищення ціни на обладнання, пише Філіп Пронін, бо виникає запитання: чому на тендер зайшов саме ФОП, а не ТОВ, у якого ці товари є.
«Громадськість і медіа звертають увагу на велику кількість договорів між замовником і переможцем тендеру. Пишуть про “ексклюзивних” постачальників електронного обладнання. … Питання потребує більше уваги фахівців робочої групи “Прозорість і підзвітність”. Закупівлю проаналізують аудитори, податківці, а переможця – поліцейські».
Як відомо з ресурсу Prozorro, робоча група може мати на увазі закупівлю обладнання на 1 млн 516 тис. грн. 7 лютого з підрядником уклали договір.
У червні ЗМІСТ публікував інтервʼю з керівником кременчуцького тролейбусного управління.
Фіолетові тролейбуси Кременчука на автономному ходу та курси водіїв для Полтави схожі на мрії, що ніяк не здійсняться. Вони могли б розв’язати проблему дефіциту кадрів місцевому депо, або доступу комунального транспорту на Огнівку без багатомільйонних вкладень у контактну мережу. Кожне місто обирає свою стратегію розвитку муніципального транспорту, але важливо підглядати, що роблять інші.
Що ж робить Кременчук зі своїм транспортом? Не забуває про соціальну місію, стежить за уніформою та навчанням водіїв, обладнує тролейбуси акумуляторами та не боїться міжнародних інвестиційних та кредитних програм. А ще витримує російські ракетні удари й ремонтує техніку, яка після теракту в «Амсторі» заїжджає у депо своїм ходом. Про усе це читайте в інтерв’ю Олександра Вертюха.